Thursday 3 November 2011

Balik KAmPung Untuk RAya AidilAdha

hari ini saya sememamngnya tiada kelas...ehm..bekerja pun tidak,jadi saya banyak menghabiskan masa melepak di rumah kawan. Terfikir juga saya sepatutnya mengemas barang untuk pulang ke kampung malam ini. Oh, baju masih belum packing, barang pun mcm tu juga.tapi...saya relax juga..sempatttt....tapi dalam sempuuttt....hehehe.

bagi yang pulang ke kampung halaman, semoga perjalanan kalian lancar hendaknya.Baca doa naik kenderaan...semoga perjalanan lancar hendaknya!



Ni kisah anak yang balik kampung tapi kerja banyak...(ce renungkan2kan untuk kita yang tengah banyak asgment yang bercuti raya ni)



saya pasti ramai yang nak siapkan kerja dalam masa cuti..alahai..kerja..kerja..asgment pun berlambak. saya sendiri terfikir kenapa agaknya dalam cuti pun ada juga kerja menanti.(hehehe). namun begitu, pandai-pandailah yea kawan2 membahagikan masa! meh tengok cerita ni...sentap tuuu.....

No comments:

Post a Comment